FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Nykomling
|
Sitter också och väntar på mail från supporten. Sitta i 50 minuter i telefonkö känns inge vidare heller. :angry:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Detta har sagts förut och tål att sägas igen:
Kundtjänsten är i många fall det enda sättet att skapa tvåvägskommunikation med dina kunder, utnyttja det! Se aldrig din kundtjänst som en kostnad utan se det som marknadsföring. och Visa att du bryr dig om produkterna du säljer och tar ansvar för dem hos dina kunder. Detta kommer lysa igenom till dina kunder, om inte annat se till att det gör det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick iaf ett snabbt svar från deras ekonomi-avdelning igår (skickade sent i förrgår).
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|