FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
PS. Vilja kan aldrig ersätta kompetens, det spelar ingen roll hur mycket man vill om man inte kan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Här har man erfarenheten från skolan. Lärare som vet mycket kan man inte göra så mycket med. De vill köra sina lektioner som de gjort i 100 år och frågar man något så blir man gärna idiot förklarad. En lärare som inte kan så mycket men verkligen brinner för sina idéer och vill att eleverna i detta fall skall lära sig något kommer också ta emot vad eleven reflekterar till läraren. Observera att jag inte menar att unga lärare är bättre än äldre om så råkades påpekas! Så tycker i alla fall jag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
[IRONI]Dom jobbar ju skit snabbt där...[/IRONI] Min domänöverlåtelse skickades in 18/9 och var klar redan idag 7/10! :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Viljan kan enbart göra att man lättare tar till sig nya idéer och vidareutvecklar sin kompetens. Med viljan att hjälpa har man lättare att tänka utanför givna ramar och att förstå kunden. Naturligtvis påverkar lönenivån vilka sökanden man får och vilka man därför rekryterar, men vi har hittills inte haft några större problem att hitta kompetenta och passande medarbetare bland de som söker våra tjänster. Jag tror inte att vi når samförstånd i den här tråden, men titta gärna förbi vårt bås på Internetdagarna om du har möjlighet. Nu kommer jag personligen inte att vara där, men Jimmie och Fredrik som är där tar gärna och diskuterar om hur vi kan göra Loopia bättre. Du verkar ha konstruktiva idéer även om de är något negativt vinklade här i forumet. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Har haft vissa problem med Loopia, men supporten hör verkligen inte till dem. Mycket trevlig, snabb och hjälpsam enl min erfarenhet!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Själv fick jag för 3 veckor sedan vänta i 55 minuter (jag ljuger inte) innan någon svarade. Sen andra gången jag ringde (idag) så fick jag vänta 15 minuter i kön innan jag kom fram. Så det går åt rätt håll.
[edit: stavfel] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har skickat ett par domänfrågor till Loopia de gångna veckorna, och jag tycker supporten är utomordentlig. Snabba och bra svar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|