Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webmarknadsföring vs. offline

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-08-21, 05:28 #1
apalm apalm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 72
apalm apalm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 72
Hej,

jag försöker övertyga företag om att spendera större delar av sina budgetar på webmarknadsföring istället för TV och traditionell media som tidningar osv. Jag tänkte skriva ihop lite material som jag kan skicka till deras brand managers angående detta och undrar om någon sitter på någon bra forskning eller jämförelser, återuppfinna hjulet är dumt. Självklart har jag sökt en del men har inte hittat saker som jag är helt nöjd med. Statistik över effekt osv är alltid bra för dessa personer.

Tacksam för hjälp.

Palm
apalm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017