Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hjälp...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-06-19, 08:20 #11
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: May 2006
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006
Citat:
Originally posted by gummianka@Jun 18 2008, 11:12
... den har ett möjligt publikt underlag på säg 50.000-100.000 personer, vilket borde kunna resultera i 1000-10.000 besökare per dag (om man gör en rak jämförelse med...liknande sidor) MEN, detta gäller bara om, igen, innehållet är relevant, och innehållet måste hålla en viss nivå för att det ens ska vara värt att försöka...
Har affärsiden ett mäjligt underlag på 100.000 personer kan du vara glad om du får 100 att logga in om dan.
Magnus_A är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-19, 10:39 #12
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

och det baserar du på ? utan att veta vilken domän det är ? det är svårt att jämföra för det finns grundläggande skillnader mellan "jämförbara" siter och det som den här skulle vara, skillnader som kan vara både fördelar och nackdelar (enligt mig fördelar om det görs rätt) men du ger en siffra som är 1/1000, jämförbara siter har 1/20 - 1/30...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-06, 02:41 #13
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2005

Citat:
Originally posted by gummianka@Jun 19 2008, 06:20
Nähä, ingen ? (bump)

Jag undrar (och nej, det är inte sagt i ett provokativt syfte) lite vad ni som är här har för sidor, jag kanske till och med rakt upp och ner kan efterlysa någon som är webmaster på säg en kommun....eller liknande...
Jag förstår inte hemlighetsmakeriet, det är väl du som äger domänen, då har du väl inget att vara rädd för. Ingen anan kan ju regga den, det kan ju enbart hjälpa dig att avslöja vad det är för domän, eller har jag missförstått något.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-06, 16:14 #14
Olof Gustafssons avatar
Olof Gustafsson Olof Gustafsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2008
Olof Gustafsson Olof Gustafsson är inte uppkopplad
Medlem
Olof Gustafssons avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Jag förstår inte hemlighetsmakeriet, det är väl du som äger domänen, då har du väl inget att vara rädd för. Ingen anan kan ju regga den, det kan ju enbart hjälpa dig att avslöja vad det är för domän, eller har jag missförstått något.
Vis-Mans-Ord Conny Westh
Olof Gustafsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-07, 06:47 #15
gummiankas avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Nähä, ingen ? (bump)

Jag undrar (och nej, det är inte sagt i ett provokativt syfte) lite vad ni som är här har för sidor, jag kanske till och med rakt upp och ner kan efterlysa någon som är webmaster på säg en kommun....eller liknande...
Så är det din åsikt alltså att vad man gör med en domän, och inledningsvis följdaktligen, säger sig vilja göra, inte har någon bäring i ett ev. ATF ?
Oläst 2008-07-07, 07:16 #16

Citat:
Citat:
Originally posted by -ConnyWesth@Jul 6 2008, 02:41
Citat:
Nähä, ingen ? (bump)

Så är det din åsikt alltså att vad man gör med en domän, och inledningsvis följdaktligen, säger sig vilja göra, inte har någon bäring i ett ev. ATF ?
ATF???? Menar dy tvisteförfarandet? Det verkar som du har snott ett annat företags varumärke om du ställer den frågan. Det tycker jag inte du ska göra. Lämna det direkt.

Är det seriöst kan du kanske få hjälp här på forumet.

Det är liksom omöjligt att ge råd om saker vi inte ens vet vad det handlar om.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-07, 09:48 #17
gummiankas avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Vilken sten har Conny kravlat sig upp ifrån då ? Vidare är det ju så att även om vi (som jag vet om) inte sett fall som under nunames där personer helt sonika blivit av med domäner, så finns det ju iaf fall av administrativa missar som fått samma utgång, detta kombinerat med att utfallet i ett ATF är helt godtyckligt, gör att det absolut finns fall där man kan oroa sig.
Men om du förklarar vad du fick siffran 7000 ifrån i debatten om arbetsförmedlingen ska jag säga vilken domän det gäller (för dom som inte räknat ut det, vilket jag gissar att alla över normalbegåvning har) och ge dig ytterligare ett skäl till varför man (jag) skulle kunna vara orolig.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017