FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
och det baserar du på ? utan att veta vilken domän det är ? det är svårt att jämföra för det finns grundläggande skillnader mellan "jämförbara" siter och det som den här skulle vara, skillnader som kan vara både fördelar och nackdelar (enligt mig fördelar om det görs rätt) men du ger en siffra som är 1/1000, jämförbara siter har 1/20 - 1/30...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
Är det seriöst kan du kanske få hjälp här på forumet. Det är liksom omöjligt att ge råd om saker vi inte ens vet vad det handlar om. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilken sten har Conny kravlat sig upp ifrån då ? Vidare är det ju så att även om vi (som jag vet om) inte sett fall som under nunames där personer helt sonika blivit av med domäner, så finns det ju iaf fall av administrativa missar som fått samma utgång, detta kombinerat med att utfallet i ett ATF är helt godtyckligt, gör att det absolut finns fall där man kan oroa sig.
Men om du förklarar vad du fick siffran 7000 ifrån i debatten om arbetsförmedlingen ska jag säga vilken domän det gäller (för dom som inte räknat ut det, vilket jag gissar att alla över normalbegåvning har) och ge dig ytterligare ett skäl till varför man (jag) skulle kunna vara orolig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|