FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det hade varit sjukt festligt. Kanske också en speciell ring eller mantel som bara medlemmar fick bära.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Dan är klok!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dan får väl leta upp nån variant av de där dejtinggrejerna som reagerar på andra singlar med liknande grejer så alla kan ha en nyckelring eller något som reagerar på andra wn:are i närheten. Vore något att sälja invite-only i den där prylshoppen han driver.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Anledningen till att ett professionellt forum bör vara slutet beror inte på att företagare har en särskild fallenhet för grismasker, mystiska riter eller handslag.
![]() Jag delar gärna med mig av kunskap och erfarenheter om det hjälper en nybörjare. Men den kunskapen jag delar med mig av på WN är sådan som de flesta erfarna e-handlarna redan känner till. Man kan alltså säga att mer erfarna företagare hjälper mindre erfarna företagare på WN. De där riktiga guldkornen som bara jag känner till och som mina konkurrenter ännu inte har lärt sig, delar jag däremot inte med mig av. Man håller inne på sådan kunskap eftersom man på ett öppet forum aldrig vet vem som läser inläggen. Därför menade jag att ett professionellt forum per definition alltid bör vara slutet. Eftersom 9 av 10 personer resonerar som jag gör, så kan man utgå ifrån att det finns en enorm kompetens samlad här, men som aldrig kommer upp till ytan. Jag tycker ändå att det är ganska trevligt att kivas och skämta om allt och ingenting i Off Topic-trådar här på WN. Dessutom så är WN fenomenalt när det gäller att få hjälp med lite enklare och mer praktiska frågor, såsom vart jag hittar ett bra utbud av lagerhyllor eller kaffekoppar. Jag har dessutom fått kontakt med många duktiga och kompetenta personer via WN. Så även om det värdefulla kunskapsutbytet inte sker via forumet, så har jag forumet att tacka för att det sedan kan ske via telefon eller möten. Jösses vilket långt utlägg det blev bara för att förklara varför det inte finns några riktiga forumkändisar på WN... Min poäng var bara att på ett amatörforum så kommer många lätt upp i tusentals inlägg, eftersom det är ofarligt att dela med sig av hobbyrelaterad kunskap. Men när det kommer till ett professionellt och öppet forum så måste man avstå ifrån att svara på vissa frågor i ren självbevarelsedrift. De flesta med många skrivna inlägg på WN går därför över ifrån att ha snackat business, till att prata gojja om oväsentligheter istället (som vi gör nu). ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
jag gillar tanken på en mantel bäst av alla kännetecken för en riktig webmaster, gärna i färgerna blekvit datorhud och cola/kaffe-svart. Eventuellt skulle man kunna ha ett par batteridrivna datorfläktar på axlarna och lite bling-bling märkta med "WN".
Jag tror att ni har rätt att de av er som faktiskt har bra arbetssätt och kunskaper lär ju knappast dela med sig av de gratis på ett forum, men det är ju därför det finns MSN, mail och möten IRL. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alla har vi varit nyborjare!
Men ett professionellt forum med junior- senior level. Alla betalar x antal kronor for att fa bli medlemmar. Alla borjar pa junior level och nar man visar qualifications for senior kan man bli inbjuden dit. Sjalvfallet startar x antal medlemmar pa senior level men du kommer inte in om det som star pa papper inte kan varderas. Vi har alltsa ett och samma forum, tva olika "klasser" och man maste visa kunskap for att fa hogre betyg. Kan vara en losning men jag trivs har pa WN! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|