FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta är skamlös reklam för ett blogginlägg jag skrivit. Hoppas det är OK. Jag tror att det kan vara intressant för folk här att läsa och det handlar bl.a. om WN. Skulle vilja ha input samt höra om det är något stort forum som jag missat att skriva om.
Btw, är fonten för liten för hyfsat långa inlägg som detta? URL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
fonten är bra storlek på.
Flashback nämnde du inte. De är väl rätt så omfattande, eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Bra artikel!
Man kan tillägga att Jim W:s SEO-forum håller ju bra kvalitet inom sina områden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag glömde SEO-forum nånstans, det borde jag ha nämnt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fonten funkar fint. Vet inte om jag delar din kritik gentemot WN dock. Vad gäller aktiviteten så vet jag inte riktigt vilken tidsperiod du syftade på, just nu beror det ju säkerligen på årstiden plus att allt fler frågor redan fått sina svar och kan sökas fram bland äldre trådar.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför är alla logotyper klickbara?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Intressant artikel men en sak drog ner lite- slog tillbaka på dig
Webbforum "Jag förstår inte riktigt hur detta forum kan ha såpass många aktiva besökare ..." Om ett forum har 150-200 aktiva besökare per dag så finns det onekligen "något" och från dig som kunnig på området vore det intressant att få en "analys" av hur detta "fula" forum kan leva när så mycket vackrare dito tycks leva sotdöden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Och en sak till angående WN, det är från början tänkt för mer eller mindre professionella webbnissar och den delvis hårda tonen kommer sig nog av att en del blir sura när det blir en hel del nybörjarfrågor.
Kan hålla med om att din "recension" av Webbforum känns ganska ensidig. Den är ful och därför kan du inte förstå att folk besöker forumet? =) Och varför länkar loggorna till loggorna själva och inte till sajterna...? =)
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
webForum har ett gäng riktigt duktiga personer inom webbutveckling. Visst är designen ganska ful men det är ju inte därför man är där! Avskyr man den så mycket kan man ju fixa en egen CSS som skriver över den man får från servern. Men man vänjer sig...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Anledningen till att det inte finns några "forumpersonligheter" eller "forumkändisar" på WN är att folk tröttnar efter en tid. Det finns helt enkelt en övre gräns för hur många gånger man orkar svara på frågan om hur och varför man ansöker om f-skatt.
Dessutom så är WN för öppet för att de riktigt duktiga personerna ska vilja dela med sig av sina kunskaper. Ett professionellt forum bör, tillskillnad från ett hobbyforum, alltid vara slutet och elitistiskt för att fungera. Kompetensen finns på WN, men den kommer sällan eller aldrig upp till ytan. Alla medlemmar verkar dock ha sin egen bild av vad WN är och vad det bör vara. Den här typen av diskussioner dyker ofta upp (de är nästan lika vanliga som de om f-skatt). ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|