FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick lite större insikt i det hela nu
![]() Tyvärr så tror jag inte Google kommer haka på ...jag har iofs inte så bra koll på just det men jag har då inte hört om att Google skulle samarbeta med något SEO-företag/org. Inte officiellt iallafall kanske förekommer i staterna men inte hört om något här omkring. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Varför Jo det finns gott om Typ Swedma, TS och you name it som skulle ta tag i detta om verktyget fanns att tillgå i Adwordssystemet (och fälten i databasen finns ju redan där idag) och det skulle innebära att fler slutkunder fortsätter med Adwords samt att de är med och trissar upp priserna mm. så vinsten är ju dubbelt upp då. Så i min värld är det totallt ofattbart att de inte är med med fysiskt i detta arbetet då det tydligen är lilla Svedala som är först ut med just transparansen i default, jag menar 10% vad är inte det värt ? Och Google har ju tappat en del i börsvärde så jag kan inte komma på en endaste vettig anledning till varför de inte är med, ni får gärna hjälpa mig med tänkbara anledningar. Mvh Johan§ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Offtopic. Menyn på Swedma.se fungerar inte korrekt i min webbläsare (Firefox 2.0.0.14). Jag kan inte låta bli att grina illa när jag stöter på webbsidor som inte fungerar i FF. Ni borde ge webbutvecklaren smisk på stjärten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men Marianne på Swedma kan ju med fördel tycker jag ta hjälp av er här på WN om vilket system hon bör välja som är bäst för deras behov. Är det några som känner sig manade att tipsa henne ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finnmera...
Hur ser läget ut gällande sånt här i staterna? Om det finns liknande org. etc där och inte google joinat dom redan så vågar jag sätta en bra slant på att det kommer vara MINST en handfull år innan det kommer hända något här i landet på den fronten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag hoppas dock att du får fel i att det tar år innan de hoppar på, då det torde väll vara lika intressant för slutkunderna i USA som här, men måste initiativet vara Amerikanskt så är det väl kört. Men Google grundades ju av en Ryss och kanadensare så man får väl hoppas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Clonix.
Lite kort först: Enmansföretagare betalar 8000:-/ år som medlem. Jo, Det är vi i Sverige som tagit första initiativet och vi är små. Men i USA så är Google och Yahoo mfl medlemmar i vår motsvarighet - TheDMA. Vi arbetar också parallellt med DMA UK och NORDMA (Norge) som är intresserade av det vi gör här i Sverige. Vi har systerorganisationer runt om i hela världen och i Bryssel finns också FEDMA som är paraplyorganisationen för våra Europeiska motsvarigheter. Så förhoppningsvis finns det möjlighet för kortare processer. Vår hemsida är under nyutveckling. Den nuvarande är extrement begränsad tyvärr. Men som sagt. Till sommaren ser det förhoppningsvis bättre ut :-) /Marianne |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|