FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag kan verkligen inte hitta Surftowns one-click toolbox, någon som kan hjälpa mig? Jag vet att jag borde kontakta surftowns support, men jag vill helst ha ett snabbt svar. Jag har kollat igenom deras suportsidor, googlat surftown + one click toolbox, googlat i största allmänhet. De skryter ju som bara den om sin one click toolbox, hur kan det vara så svårt att hitta den? Tack på förhand /O |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tyvärr har jag inget svar, men lite roligt att du valt ett webbhotell där de går fortast att få svar i ett utomstående forum, än att kontakta supporten. Säger sig lite självt vad de är kvalitetsmässigt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är möjligt att det skulle gå fortare om jag mailade supporten, men nu är det kväll och jag lär få ett svar tidigast någongång på dagen imorgon ![]() edit: typo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
oskarg, som svar på din fråga så hittar du One-Click Toolbox genom att logga in på My Surftown och klicka på Avancerade inställningar. Där finner du en ikon för just One-Click Toolbox. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
hur många e-post ( supportmässiga frågor får ni ni dagligen? ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det finns för övrigt inget "i värsta fall" när det gäller support. Varje dag i supporten är lika underbar, varje kund är lika värdefull och varje ärende ska behandlas lika snabbt och skickligt. När det gäller support så tillämpar jag mottot "det finns inga dumma frågor, bara dumma svar". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu är det faktiskt så att det var rent hypotetiska siffror, och vi har inte 30-40 supportrar för tillfället. Lite överdriven siffra, ska jag ärligt erkänna, men jag ville bara få fram en poäng. Idag är vi t.ex. "bara" 4 svenska supportrar, och vi klarar det galant.
Och med "i värsta fall" syftade jag självklart inte på att det fanns värre kunder än andra eller att support är ett nödvändigt ont (jag vet inte riktigt var du fick den tolkningen ifrån), utan helt enkelt att det "i värsta fall" finns det fler förfrågningar än vad det finns tid för att svara (inom t.ex. 24 timmar). Men vi gör alltid vårt bästa för att leverera så bra och snabba svar som möjligt. "I värsta fall" behöver heller inte betyda något dåligt. Se det som en lotto-vinst, där du är garanterad minst 10.000kr. Det betyder att "i värsta fall" vinner du 10.000kr. Klart man är nöjd med det, men man hade trots allt chans på miljonen... (Jag vet, tråkig liknelse.) Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för svaret Surftown! Kan inte klaga på er support, fick svar på mailen väldigt snart efter ni hade öppnat!
Och tyvärr gick jag bet på att få ett svar i forumet innan supporten öppnade ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||