Nu är det faktiskt så att det var rent hypotetiska siffror, och vi har inte 30-40 supportrar för tillfället. Lite överdriven siffra, ska jag ärligt erkänna, men jag ville bara få fram en poäng. Idag är vi t.ex. "bara" 4 svenska supportrar, och vi klarar det galant.
Och med "i värsta fall" syftade jag självklart inte på att det fanns värre kunder än andra eller att support är ett nödvändigt ont (jag vet inte riktigt var du fick den tolkningen ifrån), utan helt enkelt att det "i värsta fall" finns det fler förfrågningar än vad det finns tid för att svara (inom t.ex. 24 timmar). Men vi gör alltid vårt bästa för att leverera så bra och snabba svar som möjligt.
"I värsta fall" behöver heller inte betyda något dåligt. Se det som en lotto-vinst, där du är garanterad minst 10.000kr. Det betyder att "i värsta fall" vinner du 10.000kr. Klart man är nöjd med det, men man hade trots allt chans på miljonen... (Jag vet, tråkig liknelse.)
Citat:
Originally posted by pokerstjärna@Feb 1 2008, 08:37
hur många e-post ( supportmässiga frågor får ni ni dagligen? )
|
Missade visst att besvara din fråga... Det korta svaret är: Ingen aning... Långa svaret: Vi har statistik på det, men inget jag kollat upp eller är direkt intresserad av. Jag personligen tar det som det kommer, och besvarar ärenden så snart de trillar in. Men det skiftar från dag till dag... Det har hänt att vi har suttit 10 supportrar som krigat om att besvara 10 ärenden under ett helt dygn, och dagen efter har det varit 2 supportrar som kämpat med 500 ärenden (vilket oftast har handlat om nån server som inte velat leka med oss längre, och krävt lite uppmuntring). Men då är vi snabba med att kalla in fler supportrar, så våra kunder slipper vänta på svar...
|