FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare.
Det som gäller är ju att du har hreflang korrekt uppsatt på varje version (hemsida). Bra info: https://ahrefs.com/blog/hreflang-tags/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bra länk. Det skall absolut lägga till på respektive sida. Tack så mycket!
Någon som tror/vet/gissar att två skilda domännamn för de två olika språken på något sätt kan han en negativ inverkan för din sökmotorsranking, eller inte? Citat:
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har läst mycket om detta i trådar hos Google och det ska inte alls ha någon påverkan så länge du följer Axels direktiv ovan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det överensstämmer väl med egen erfarenhet och det jag själv läst mig till genom åren. Men jag tyckte det var lika bra att dubbelchecka.
Tack så mycket!
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
En av nackdelarna är ju att du sprider ut domänstyrkan på flera domäner. Antar att exempelvis den engelska sidan har majoriteten av alla länkar medans den nya på australienska börjar från noll.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|