FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har haft en sajt på One.com i drygt 10 år. Det fungerade bra när de började med cacheing med Varnish. Då blev det mycket snabbare. Min sajt har 4000 besökare och stor databas. Kanske 1 GB. Det har hänt vid enstaka tillfällen att sajten stängts, men när jag pratat med dem har den öppnats igen. För en tid sedan blev e-posten avstängd pga spamming, men det var ju inte så för jag fick inga studsar alls. Efter en dag öppnade de eposten igen. Ganska nöjd med One.com. Det är ett stort webbhotell med stora resurser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Att man stänger sidan rätt upp och ner går ju bra om det är en hobbysida, men om det är affärskritiska sidor med inkomster är ju detta katastrofalt. Och det är ju just det som skiljer, seriösa webbhotell stänger inte sidor utan att meddela först. Vi själva stänger aldrig sidor, eftersom alla konton är resursbegränsade, så kunderna får överbelasta sina resurser så mycket man vill, då detta inte påverkar systemet eller andra kunder.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|