FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Alla forum har haft detta problem. Jag driver också ett forum som är jättestort och att konkurrera mot snabba flöden som Facebook och sociala medier är svårt. Man måste förlita sig på att gamla rävar hjälper till att skapa nya intressanta trådar. Men även att forumet i sig lockar att nya orkar regga sig och delta. Svårt...
WN har fått en layout som gjort det enklare att använda. Mycket mer tror jag inte går att göra ärligt talat. Innehållet skapas av användarna. Jag tror dock det kan ha varit för lite gjort över många år, och det är därför det lider nu och kommer kanske inte klara sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Skulle det bli så att nån som var intresserad av webhotell och domäner skulle vilja skriva på WN likt Breakit vore det kul. Pengar finns i branscherna så timlönen skulle nog blir fin. Men att krysta fram innehåll är inte bra.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sedan att WN dör. Jättetråkigt. Men hela systemet är verkligen föråldrat. Mobilanpassning? Koppling sociala medier? Direktpostning med ajax? Listan kan göras lång. Visst finns det andra roliga saker men ärligt talat är WN speciellt vilket säkert många med mig skulle hålla med om. Du har inte funderat i tankebanorna av att göra någonting? Sedan bara en sak till tack. Google ÄLSKAR forum. Fortfarande. Flashback, Familjeliv och några till lockar ganska många 100000. Men: det måste vara relevant. Googlar man på ett av Sveriges största webbhotell och får träffar på WN om problem dom hade för fem år sedan så känns det inte riktigt relevant.. klickar man sedan gud förbjude på "Dagens inlägg" så lär man inte vilja stanna här så länge till. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|