FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Eller så köper du ett löpband! :-D
Nej då, jag förstår att det sociala är viktigt och likaså att andas frisk luft. Ingen dålig idé. Men precis som du säger, så bör du fundera ut ett bra sätt att kunna filtrera ut "dåliga element" ur gruppen. Risken finns att människor med helt andra agendor ansluter sig. Utöver det så gillar jag idén, det låter roligt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Använder själv inte appar om jag inte absolut måste och gillar inte heller att surfa i mobilen. Jag hade däremot personligen gärna sett en funktion på en löpsajt där man kan se vilka tider det är minst luftföroreningar på just min löprunda.
![]() |
![]() |
#3 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Hoppla, här kom det lite svar tillslut, kul!
![]() Citat:
Citat:
![]() Härligt med ytterligare en person som tycker om idén. Just nu är vi mest inne på att köra med anonyma konton tills man skapat en "relation". Tanken är typ att man kan skicka en kontaktförfrågan en timme efter att passet har börjat. Då har man förhoppningsvis träffat varandra, och vill man inte ha kontakt behöver man inte svara och förhoppningsvis aldrig träffa den andre igen. Citat:
![]() Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nope, men de tre största städerna i Sverige har alla värden som ligger över EU:s riktlinjer. Det lär vara den främsta orsaken till att allvarliga luftvägssjukdomar ökat bland de som inte har ökad risk för dessa pga rökning eller dylikt.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |