FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
.se är relativt safe enligt mig, tänker på samma sak som internetsweden skrivit.
Xyz domänen bör du dock sälja till dem, iaf försöka. Sälj den för 8k då det kostar lika mycket för dem att anmäla tvisten, att bara köpa loss domänen tar betydligt minre tid. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
nu har även vi (.se) fått en begäran att överlåta domänen till Andrey. Vad säger panelen om detta?
(jobbar just nu på att få upp en videochatt-site, går dock lite trögt då min kodare har lite problem med webrtc...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
de här med "ond tro"
kan man anses som att inte ha registrerat en domän i "ond tro", men ändå "åka dit" på att man använder den i "ond tro" dessa som nu vände sig till trådstartaren här hävdar att jag använder domänen i ond tro.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
spännande, verkar inte vara ett solklart fall
men med tanke på hur många tvister dom vunnit (googla "chatroulette +wipo") så är man väl chanslös ändå.... Skulle varit avgjort den 12e juni... "Dear Parties, Please be informed that, due to exceptional circumstances, the date by which the Arbitrator is required to forward its decision to the WIPO Center has been extended to June 22, 2018." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
det gick åt helvete, tvistlösaren hävdar "ond tro"(varumärkesansökan gjordes i mars 2010)...och att jag inte har något berättigat intresse i domännamnet....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Du får säga till om de kräver att du ska byta användarnamn ;-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
.org var inte avgjorde när min tvist inleddes...den hade ju kunnat vara lite prejudicerande?
ni som kan detta, är det pga att jag inte la pengar på en jurist jag torskade detta? antar att det inte finns något att göra nu när den är överförd o klar....dåligt hanterat av mig! :-/ |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|