| FAQ |
| Kalender |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Precis. Och därför är ni inte entreprenörer, ni är arbetare vilket är fullt acceptabelt. Men det är inte det jag söker. Jag söker webbutvecklare som tänker som en entreprenör.
Det här är inget jobb, det här ska vara en passion! Varför det blivit två trådar är för att det blev något fel så trodde jag var tvungen att posta om. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Från wikipedia: Entreprenörskap kan definieras som "förmågan att identifiera möjligheter och skapa resurser för att ta tillvara dessa möjligheter". Entreprenörskapet får någonting att ändra riktning. https://sv.wikipedia.org/wiki/Entrepren%C3%B6r |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är både webbutvecklare och entreprenör som har haft min fair share av startups samt varit involverad i Sveriges mest välkända sajter (inga namn nämnda). Ursäkta att jag säger det, men det du erbjuder låter ju knappast intressant. Min passion till programmering och utveckling kan bara vara passion när jag utvecklar något för mig själv eller något jag verkligen brinner för, annars är det ett vanligt jobb.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Du tänker inte som en entreprenör, du tänker som en slavdrivare. Den här tråden och du är patetisk och jag hoppas ingen går på det du säljer. Senast redigerad av kodochredbull den 2016-11-20 klockan 20:15 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem