FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De ser ju dock inte ut som på bilden?
Sen har trådlösa hörlurar funnit massa år, så ser nte varför folk blir besatta just nu förutom att Apple skrotat 3.5mm-ingången så man inte kan ladda och ha hörlurar samtidigt... Att de slopat kontakten p.g.a IP67 som de nämnt är komiskt då andra märken har högra klassificering av vattenskydd och likväl har kvar hörlursuttaget. Likaså har de mindre mobiler, så platsbrist är också dålig anledning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om jag får gissa lite till har de koll på att (vad jag tror) majoriteten av telefonanvändarna ändå aldrig stoppar något i det där uttaget, så varför ska de lägga tid och pengar på det? (lägre utvecklingskostnader = högre marginal, igen) CFO och ägare garvar hela vägen till banken, medan resten av världen bara måste ha senaste modellen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och varje ny modell har varit bättre hårdvara och allt, och ändå billigt årskostnad. Vissa kan bränna 2000-10000€ per månad i nya kläder endast. Det är mode... Och sätter man inte limit på deras kort blir man fattigt snabbt. Sedan kostar en kväll på bättre resturang mer än en by iPhone ändå så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Sen har jag hellre en mobil med riktig multitasking och som inte är låst (NFC, filsystem osv), fast det är väl en annan sak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att den är låst bryr jag mig inte om, dock vill jag avrätta dersas utvecklare av andra orsaker ibland när dom gör vissa saker omöjligt göra smidig som ändå hade varit så simpelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |