FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
1) Gå på möte i Malta och hoppas allt går bra. 2) Uppgradera företaget i Malta till ett holding bolag. Löjligt det här, jag ville inte ha holding bolag från början och ville betala skatt i Malta, men nu gör dem det svårt för mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Genom att vilja träffa mig så jag måste pausa all arbete och flyga till ett annat land?
År 2016 borde det gå lika bra med videosamtal eller vanlig telefonsamtal, så jag kan svara på eventuella frågor. Har också feber nu, så det blir svårt att resa utomlands just nu. Skall säga att jag är sjuk, har läkarintyg, kanske kan lösa det via distans ändå annars får jag väl sätta mig på flyget med feber. Men det viktigaste av allt är att jag haft pneumothorax/lungkollaps för 3 månader sedan, så jag är ganska rädd att flyga just nu, vill avvakta lite till och gå på ytterligare läkarbesök så jag är 100%. Just nu känns det som om det finns 10%-20% risk att jag kan dö under flygningen på grund av lufttrycket. Mitt plan var att jag åker ner om 2 månader antingen med flyg eller tåg, beroende på hur jag mår då. Nu får man riskera livet för "momsen", så är nog därför jag gör stor sak av det här. Senast redigerad av Lindalicious den 2016-07-08 klockan 17:50 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|