FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Allt som skrivits gäller endast om han köpt TV:n som privatperson! Frågan har nu ställts tre gånger utan att den besvarats.
Min gissning är att snubben dragit den på sitt företag och då är det bara att lägga ner allt och vänta på att TV:n kommer tillbaka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo jag har köpt den som privatperson.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
uppdatering: när jag försökte upphäva köpet påstår de:
Media Markt: "Nej, det är felaktigt tolkning av köplagen, tvn ska ha varit inne minst 3 ggr innan du kan häva köpet. Och det där med att 3 månader är för långt tid, gäller endast vid själva reparationen inte om vi Philips väntar på en reservdel". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Låter väldigt rimligt att man betalar för en vara som man reklamerar och sedan frivilligt väntar tre månader utan att få tillbaka tvn. Gör du på samma sätt när du lämnar in bilen på service? Låter dem ha bilen i tre månader ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det låter mycket osannolikt att Philips inte skulle ha ett serviceställe i Europa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
EDIT: Dessutom verkar deras TV apparater tillverkas i Ungern och Polen om man skall tro denna sida, och inte Japan. Senast redigerad av jayzee den 2016-04-05 klockan 07:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hehe omg! fick tillbaka TVn idag, där de påstår att "PSU"n är utbytt... dock när jag kom hem så är det EXAKT samma problem med TVn ... :S
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|