FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick plötsligt fel då 500 Error var överallt på min sida så att man inte kommer in på orginala sidan. Detta i samband med att jag gjorde att indexs inte syndes, alltså om man gick in på en mapp på sidan genom domänen, så att filerna inte skulle synas för alla andra.
Kontaktade support och fick självklart hjälp relativt snabbt vilket jag uppskattar! Dock så fick jag min .htaccess fil raderad och på den hade man ingen backup... :/ Och när man väl påpekade detta för Angelica på Support så slutade hon svara. Senast redigerad av extra-c den 2016-03-31 klockan 18:22 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi skall ha backup på alla filer så klart, du får gärna messa mig i ett PM din sida så kan jag kolla upp det. ![]() Att Angelica slutar svara kan vara olika anledningar, men antagligen fastnade hon i ett samtal och hade flertalet chattar samtidigt. Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara jag som upplever missdomain som sjukt seg?
Min sida hos dom slutar fungera nästan varje vecka. Har endast 10 st artiklar på den, och det är en WP sida. Enligt missdomain så funkar det jättebra, och dom kommer snabbt in på sidan, trots att 6 av mina vänner som jag frågat via facebook inte kommer åt den, och inte jag heller. Förra veckan hade dom server fel, och nu är det nere igen (enligt alla utom dom). Så nu får man vänta tills en tekniker ska kika på problemet. Och det går inte att köpa domän via deras panel fortfarande, man får be kundtjänsten skicka en faktura till en, sen så betalar man och väntar 1-3 dagar på att dom ska registrera det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det löste dig, fick det här som svar:
Citat:
|