| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och när något redan finns akivt sedan början och tredje part inblandad så en del problem. Stora problem är att Telenor tar tillbaka nummer på så kort tid och ger ut direkt till anan kund. Troligtvis har dom slut på vettiga nummerserier. Sedan som kund vill man även inte få ett smutigt nummer som någon annan haft innan, och risk få massa oönskade samtal. Knappast roligt få någon gammal horas nummer eller langare eller så och få massa konstiga samtal på natten. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Det har hänt mig, men det var med Telias mobila bredband. Det numret var det visst nån klurig typ som hade tidigare. Både som var skyldig pengar och som hade barn för det kom inbjudan till barnkalas. Allt på sms.
Det var ju tacksamt på det sättet att det inte kom några otrevliga samtal i alla fall! |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|