Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Supportavtal efter leverans av hemsida?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-02-22, 12:11 #3
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 43
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 43
Bra tankar. Tack.

Jag var kanske lite otydlig med att inte alla jobb är så här. Ofta är det mindre företag som redan har ett konto hos exempelvis one.com och bara vill ha en ny hemsida. Dessa kunder har redan hosting fixat och betalar i princip inget för det.

Men det får nog bli så fortsättningsvis att tidigt påtala för kunden att man bör hålla WP uppdaterat och att det inte ingå hur man använder WP i avgiften man betalar hostingföretaget och ge en prisuppgift vad det kostar om vi sköter detta.

I de 299 kr nu nämner. Om en plugin som ni använde till hemsidan inte längre fungerar ihop med senaste versionen av WP, hur gör ni då? Ingår det att ni löser det på något sätt utan kostnad för kunden?
MagnusJohansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017