FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
De som har en riktigt stor sida på ett webbhotell är för det mesta kunder som inte är användare på wn eller är villiga att berätta var de ligger. Ingen av våra riktigt stora kunder skulle vara villiga att gå ut med detta här på wn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu vet jag inte om det räknas som stora, men en sida som låg 1a på SIS-index (~4-6m unika i veckan) låg och snurrade finfint på en server hos Inleed. Största problemet var bandbredden som trafiken drog, men det jobbade vi på tillsammans och hittade en bra lösning. Blir vad man gör det till helt enkelt =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
"En stor kund" för ett webbhotell är inte samma sak som en av de största sidorna i Sverige...
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Självklart inte, men jag uppfattade TS fråga som: "Vilka webbhotell har de största sidorna", och inte "vilket webbhotell har någon av Sverige största sidor". Du ska långt ner i skalan på de största hemsidorna innan webbhotell börjar listas upp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Det förvånar mig, för inga av de tre kan skala upp sina webbkonton. Samtliga hänvisar ju sina kunder som drar för mycket resurser att ta en vps (utom Binero som inte har vps).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://www.wn.se/t1062895.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Omformulerar frågan då - Vilka hostingföretag använder större sidor?
Med större sidor menar jag från 300-500 k besökare i månaden och uppåt. Hade varit intressant att få veta. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|