FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vad anser du om att sidor som pizzakartan m.m vägrar ta bort ditt företag från sin sida? | |||
OK. De får använda ditt varumärke för att få träffar via Google och tjäna pengar på klick. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 24.14% |
Det är fel, din kund hamnar på hans sida med inaktuell info och reklam om konkurrenter. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 75.86% |
Antal röster: 29. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ändrar ni verkligen era öppettider så ofta? I så fall är det i sig nog ett större problem för era kunder
![]() Det går inte att driva sådana sajter om man tar bort företag så snart någon önskar.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så att Ted inte kan driva "sådana sajter", kan ju inte restaurangen bry sig mindre om (om man nu inte bett om att få listas på sidan). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok, driv inte såna sajter då? Jag vill inte hamna på en sida där infon inte stämmer om restaurangen jag googlade på. Varken jag (kunden) eller restaurangägaren är ju intresserad av denna "tjänst" då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Självklart ska man få skriva om företag på nätet om man så önskar, det är en av fördelarna med att bo i ett land som Sverige.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2015-08-22 klockan 00:20 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|