FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ja, men precis det jag menar. Känns som det kommer ta ett antal år. Ännu mer negativt tänk är att en hel del inte ens hört talas om .info .biz (-2001). Hmm. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
- Stockholm.se vet "alla" att det är den officiella sidan för huvudstaden. Inget att orda om. - Stockholm.mobi betyder ju väldigt lite nuförtiden. Förvisso en Stockholmssajt anpassad för mobiler, men det känns ju verkligen 2005, inte 2015. - Stockholm.com betyder väl också ganska lite, men .COM är domänernas ohotade kung så då är den (i detta fallet näst) bäst ändå, tillsammans med .NU, eftersom Stockholm är svenskt. - Stockholm.biz känns bara som en oerhört blek kopia av .COM. Det blir dock genast lite bättre om sajten innehåll fokuserar kring finans och affärer. - Stockholm.info är också toppen för detta ändamålet. För en informationssajt (turistguide) om staden. - Stockholm.catering , Stockholm.fitness , Stockholm.tennis (min tror jag), Stockholm.dating och Stockholm.property har alla sina nischade användningsområden. Självfallet i konkurrens med motsvarande .SE och .NU, men nödvändigtvis inte sämre. I varje fall inte med lite framförhållning och objektivitet i sinnet. Personligen tycker jag att det är dött lopp mellan Stockholmcatering.se och Stockholm.catering. Kanske kommer folk hålla med mig om några år?! Har du förresten provat sälja den till dom?
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-07-01 klockan 07:21 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|