FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Att det är svagt i skandinavien är jag inte förvånad över, liten marknad. Sen ligger man väl inte direkt i framkant med någonting heller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att Skandinavien inte skulle ligga i framkant är knappast sant. Tvärtom snarare om man ser till folkmängden.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag hittade nyligen en landsindelad världskarta baserad på efterfrågan. Sverige låg i bottenskiktet. Till och med Thailand låg i närheten (som förvisso har en betydligt större befolkning, men där en STOR andel av befolkningen inte vet vad en .COM är). Klockan är mitt i natten här, men kan jag hitta artikeln och kartan lägger jag ut den i morgon.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-03-16 klockan 21:13 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Njaäo, jag har ca 7% av de nya gTLDerna som reggats i detta land, hehe.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Ps. Självfallet inverkar .BERLIN på tyskarnas siffror.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|