FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag extremt nöjd med Zoho, behöver inte se mig om efter andra leverantörer längre. Dom har vissa begränsningar som alla andra i vad du får gratis och inte, minns dem inte. Har inte drabbat mig iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
På vilket sätt skulle det hjälpa att byta e-postleverantör? Vad jag förstått är det väl mottagaren som använder svartlistan? Eller är det i detta fall din e-postleverantör som blockar dina utgående mail...?
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du behöver felkod som mailserver returnerar så du kan se exakt vad som blockas.
Är det mailleverantörens IP eller din domän som är svartlistad? Kanske ett keyword. Svårt att säga utan spamhause felmeddelande. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|