FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är väl ingen som tvingar något, dessutom påverkas bara rankingen i det mobila resultatet om jag förstår rätt. Har inte lusläst allt, men om jag söker i mobilen vill jag hellre få upp mobilanpassade sidor än sidor som jag får zooma och stå i med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är inte så bara och bara, fler och fler använder bara sina mobiler för surf. Klart man vill ligga på toppen både i mobiler och på desktop.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
- Mobile 61.9% - Desktop 30.91 - Tablet 7.19% |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som ser någon skillnad idag?
Inget än för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
I förra veckan rullade de ut förändringar för sökningar på Android-mobiler, där har jag sett lite skillnader men det är lite för kort tidsperiod för att analysera alltför mycket
![]() Det tar säkert upp mot en vecka innan saker rullats ut och beräknats klart. Helt klart lär det inte gå på en sekund |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Får se hur WN.se klarar sig ;-) Att inte denna ännu är mobilanpassad är faktiskt för mig en gåta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Med tanke på hur många gånger medlemmar försökt överyga om behovet, och nekats varje gång så tror jag helt enkelt admins etc inte bryr sig eller förstår problemet. Inget kommer ske förrän dom fattar. Max 2 timmar av sin tid, är allt som behövs...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|