FAQ |
Kalender |
![]() |
#201 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ge gärna en anledning varför man skall välja er framför andra.
![]() |
![]() |
#203 | ||
|
|||
Medlem
|
Hoppas verkligen ingen väljer Crystone i framtiden. Det här är ett stort skämt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Alla stora svenska webbhotell har råkat ut för "katastrofer" av denna kaliber. Det är inget unikt för Crystone utan något man får räkna med kan hända någon gång. Alla tycker att webbhotellet är utmärkt ända till dess de har otur, då är de helt plötsligt usla? En mycket märklig inställning. Visst hade alla webbhotell kunnat göra saker annorlunda men det är lätt att vara efterklok och något som ligger i de flesta människors natur.
![]() |
![]() |
#205 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Annars kan jag bara instämma. Webbhotell är ingen bra lösning för affärskritiska projekt. Senast redigerad av Legenz den 2015-03-03 klockan 21:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Byt till ett amerikanskt webbhotell då där inget dåligt händer på decennier. Den geografiska faktorn är obetydlig ändå.
![]() |
![]() |
#207 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sen tycker man också att stora webbhotell borde vara garderade mot det mesta. Speciellt så stora som Crystone...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick svar av Crystone på twitter för en timme sedan: "Vi beklagar. Men lösning närmar sig. Våra tekniker har med leverantör skapat en första fix som snart driftsätts"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu kommer jag in på flera av mina sidor. Nu gäller det att vara snabb å flytta allt innan det går ner igen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mina funkar med nu! Hurra! ![]()