FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om ett företag inte kan/hinner uppdatera Facebook så ska man inte finnas där.
Tycker att det ser så där ut när man inte skrivit något där på flera år och besvarar inte de inkomna meddelanden som kommer där. Det ser oseriöst ut, enligt mitt tycke. "10 personer gillar detta" ser inte heller så proffsigt ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack ska ni ha för svaren båda två. Typiskt bara att en är emot och en är för
![]() Jag ställer dock in att de ska få mail så fort någon besökare skriver något på Facebooksidan så kan de gå in och svara så det är nog inga problem. Så det får bli en Facebooksida i förslaget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är sant men å andra sidan kan det ibland vara bättre att synas än att inte synas alls
![]() En fördel att ha en sida är väl också att man kan fråga sina anställda om dom kan ändra arbetsgivare i Facebook till den riktiga Facebooksidan. Då kan ju vänner till anställda gå till den Facebooksidan och vidare in till hemsidan. Jaja, lösningen är väl att uppmana kunden att faktiskt skriva någon nyhet när man har gjort något bra eller nyanställer och så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|