FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det utedass som gäller också? Lite fler bilder kan vara kul
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Stugan köptes på vintern. Lite av en chanstagning! Men jag har inte tänkt att ha det som en "sommarstuga" där man hänger hela varma perioden. Mer som ett ställe att känna på kontraster och leva lite enkelt - några dagar :)
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Utedass gäller! Skall absolut fixa fler bilder. Har precis köpt stugan och inte ens börjat använda den ännu. Förvånansvärt mycket svar! Kul! Jag kanske inte är helt fel ute när jag tänker att det kan vara skönt att kliva ur den digitala världen i bland.. :) Jag tänker även använda stugan på vintern. Ser fram emot detta väldigt mycket! Tänk er själva; Man parkerar och kliver ut. Där står stugan i vinterskrud i minus 15 grader. Bara börja skotta sig fram. Tar fram några vedklabbar i björk och täljer lite tändved. I gång med brasan och börja packa upp sina grejer. När det börjar skymma så tänder man ljus och sitter och spanar efter älg genom fönstret. Hahaha... nu jäklar svävar man ut! Som upplagt för en dödsstötkommentar från patrikweb om hur man egentligen tar en semester ;) |
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|