FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag ställer aldrig in några filter... gillar inte det. (på gmail sköts allt helt automatiskt) Just nu kör vi inmotionhosting... förr hade vi binero. Det finns säkert bättre som är gratis men kommer de ens i närheten av gmail? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Kod:
To protect our 421-4.7.0 users from spam, mail sent from your IP address has been temporarily 421-4.7.0 rate limited. Please visit 421-4.7.0 http://www.google.com/mail/help/bulk_mail.html to review our Bulk 421 4.7.0 Email Senders Guidelines. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag lägger också min röst på Google Apps. Jag har provat många andra men inte haft sådan bra erfarenhet som på Google.
Dock har jag fått varningar från mitt webbhotell. Jag har nämligen runt 20 e-post adresser som jag vidarebefordrar till min domain hos Google Apps. Webbhotellet uppmanar mig att använda POP i mitt Google-konto för att hämta dessa mejl istället för att vidarebefordra. För att om Google ser tusentals mejl vidarebefordrat från samma server så kan de svartlista den servern. Jag har inte gjort några ändringar än och har inte sett några problem. Men det är något jag håller utkik efter. Lite blåögt litar jag mer på Google än mina webbhotell. Anledningen är att Google säger dom har ett system som flaggar anställdas aktivitet om dom börjar nosa i folks mejlkonton. Jag har tre olika webbhotell som säger sig inte ha några sådana varningssystem. Dock så säljer ju Google dina mejl-ord till annonsörer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
...betydligt mer än så. En kund fick en härlig påminnelse i telefonen från nån Google-app att hans flyg lyfte om ett par timmar. Det fanns inget i någon kalender utan Google läste av hans Gmail efter flygtiden.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ursäkta, det var inte meningen att för diskussionen till ett annat ämne. Dock, jag har kört min egen mailserver både på VPS, hos webbhotell, och egen server och kan lätt säga att Google Apps är det som funkar bäst för mig. Väldigt lite administration, bra spam kontroll, snabbt, stabilt, säkert, etc. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|