Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Egensajt kortbetalning

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-01-13, 14:57 #1
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av MKÖ Visa inlägg
Jag hade problem under december, ringde in och ingenting hände, ingen visste något. Så registrerade mina domäner hos en annan aktör.
Det framgår att betalning med kreditkort misslyckades, och detta berodde på vår leverantör DIBS och /eller din bank. Ingen av våra anställda kommer ihåg något samtal från dig, men enligt ticketsystemet så ber vi dig försöka igen, och då svarar du att du redan har försökt och valt annan leverantör, men att att du ringde in och att ingen visste något känner vi inte igen.

Men jag beklagar problemen vi haft med tidigare med dibs, som numera inte har inträffat sedan dessa problem.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-13, 15:18 #2
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Det framgår att betalning med kreditkort misslyckades, och detta berodde på vår leverantör DIBS och /eller din bank. Ingen av våra anställda kommer ihåg något samtal från dig, men enligt ticketsystemet så ber vi dig försöka igen, och då svarar du att du redan har försökt och valt annan leverantör, men att att du ringde in och att ingen visste något känner vi inte igen.

Men jag beklagar problemen vi haft med tidigare med dibs, som numera inte har inträffat sedan dessa problem.
Hej, 12 gånger (enligt min mail) försökte jag betala men det gick inte och fick tillbaka ett mail med "Vi kunde inte debitera ditt kreditkort automatiskt.
Fakturadatum: 2014-12-08"

Skrev till Er: Hej, kan ni återkomma när det går att betala detta? Tråkigt som förstagångsanvändare av Er att det inte ens går att betala, pengar finns på kontot och kortet är aktivt.

Jag fick inget svar så jag ringde Er och ingen visste något. Vill inte svartmåla, bara påpeka.
MKÖ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-13, 15:59 #3
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Enligt loggen var det dock 8st försök, men om det var fel på dibs den dagen, vilket det verkar ha varit, så hjälper det inte att försöka igen så länge felet finns kvar. Vi råder tyvärr inte över dibs system, så det berodde inte på oss, och vi kan bara beklaga att det vid detta tillfället inte gick att betala med kreditkort, men som sagt ingen av oss känner igen ett sådant samtal, men skulle det vara så att någon har svarat att man inget vet, så beklagar jag detta.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017