FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kanske det förklarar undersökningen i England, då många muslimer där är från Pakistan. http://en.wikipedia.org/wiki/British_Pakistanis "The demographics of British Pakistanis have changed considerably since they first arrived in the UK. The population has grown from about 10,000 in 1951 to over 1.2 million today." Personligen tycker jag att folk från Pakistan är en av de snällaste folket, på individ nivå är det ett helt ok folk... men nu handlar diskussionen om religion... Senast redigerad av Lindalicious den 2015-01-12 klockan 11:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kika på denna: https://www.youtube.com/watch?v=psZBaJU_Cvo Ps. 100% av muslimerna som bor på samma ö som mig är precis som vem som helst. Inga problem, whatsoever. Som sagt, jag pratar om islamister, inte muslimer som grupp.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-01-12 klockan 12:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tänk er samma demonstration som i Luton men med scientologer eller Livets Ord.
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag undrar vad som är ett skämt egentligen?!
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-01-12 klockan 16:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Att påstå att det är en stigmanisering av alla muslimer bara för att man postar innehållet i Sharialagen är som att säga att alla kristna i världen stigmatiseras om man skriver om dödsstrafflagarna i USA. Vart ser du den kritiken mot ALLA muslimer som du pratar om? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det enda som är skämt i detta sammanhang är dem med fördomar. Senast redigerad av Lindalicious den 2015-01-12 klockan 23:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ärligt talat så tror jag att Patrik kan mest om muslimer här, då han reser mycket i dessa länder.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
1. Det påstått opartiska opinionsinstitutet Pew Research Center och nyhetsbyrån Reuters hittar trots sin storlek sin drivkraft i fördomar. Jag citerar ett par utdrag nedan: Citat:
Citat:
Källa 2: http://www.washingtonpost.com/blogs/...leaving-islam/ Nu droppar jag detta och återgår till mina illa dolda radikalateistiska studier. Eller förresten, först ett litet citat till bara: Citat:
![]() |
Svara |
|
|