| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Precis samma sak med dosor och kort från Swedbank, Handelsbanken och Collector.
Med Collector kommer rutan upp där man ska ange sitt lösenord men inte på de andra. När jag angav koden hos Collector så kom jag till en helt vit sida där inget hände på en halvtimme och sedan stängde jag ner. Kan vara bra att veta för dig när du tar upp det med DIBS. Tekniska problem drabbar alla någon gång! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Måste återigen berömma egensajt.se och Danielos, har fått support utöver det vanliga, när den nya kontrollpanelen kommer får det definitivt bli ett webbhotellskonto där!
Känner att jag måste skriva då det är så mycket negativt bland webbhotellen men att det ibland dyker upp guldkorn och det måste premieras så andra får vetskap liksom nu. Mvh |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Jag hade problem under december, ringde in och ingenting hände, ingen visste något. Så registrerade mina domäner hos en annan aktör.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men jag beklagar problemen vi haft med tidigare med dibs, som numera inte har inträffat sedan dessa problem. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Fakturadatum: 2014-12-08" Skrev till Er: Hej, kan ni återkomma när det går att betala detta? Tråkigt som förstagångsanvändare av Er att det inte ens går att betala, pengar finns på kontot och kortet är aktivt. Jag fick inget svar så jag ringde Er och ingen visste något. Vill inte svartmåla, bara påpeka. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Enligt loggen var det dock 8st försök, men om det var fel på dibs den dagen, vilket det verkar ha varit, så hjälper det inte att försöka igen så länge felet finns kvar. Vi råder tyvärr inte över dibs system, så det berodde inte på oss, och vi kan bara beklaga att det vid detta tillfället inte gick att betala med kreditkort, men som sagt ingen av oss känner igen ett sådant samtal, men skulle det vara så att någon har svarat att man inget vet, så beklagar jag detta.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|