FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Spontant börjar man undra om det finns några fördelar att ha sin webbsida hos Binero?! Alla företag uppvisar diverse brister emellanåt, men 2014 känns knappast som Bineros år?! Försvann ambitionerna när Internetworld slutade med sina tester (där ni ju faktiskt var i topp), eller är det någon form av "kronisk otur"? Definiera gärna "grym". Citat:
Personligen hoppas jag hittar tillbaka till gammal god form. Det behövs bra och prisvärda webbhotell i Sverige.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men den som lever får se. Det är en spännande tid nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
"Bokföringstekniska engångskostnader?" - No shit när era storägare håller på med både den ena och andra olagliga insideraffären eller när ekonomichef blåser upp resultatet nåt hutlöst för att öka aktiens värde och därmed komma över hostingbolag billigt. Sen kommer det fram att man "råkade räkna fel" - jo fan... Och sen har vi alla dessa ständigt återkommande nyemissioner som gör allt annat än höjer förtroendet för bolaget. Har man inte råd att köpa nåt så kan det vara lämpligt att avvakta... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är det egentligen ni vill få fram från Binero?
Att de ska lägga sig platt och säga att allt är så katastrofalt som ni framställer det eller har ni en önskan om att diskutera förbättringar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi är fortfarande samma teknikglada, transparenta och vänliga webbhotell. Det är fortfarande Anders visioner som styr (och de är inte dåliga, vare sig för oss eller dig som kund). Vi nöjer oss inte med mindre än att revolutionera webbhotellmarknaden. Så på ett sätt kommer vi hitta tillbaka till gammal god form. Fast bättre. När det gäller "bäst i test"-grejen håller jag med. Vi känner att vi använt det så mycket vi kan och ska. Det kommer successivt att plockas bort från hemsida och dylikt. Egentligen kanske vi borde ha gjort det tidigare, men gjort är gjort. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|