FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag antar att det är denna som det handlar om: http://www.tomteland.se/
Ska du göra något av följande under det domännamnet så kan du nog få problem: 39 Transport; emballering och förvaring av gods; anordnande av resor, resebyråverksamhet, transport av resenärer, bokning av resor, reseledartjänster. 41 Undervisning/utbildning; anordnande av handledning/instruktion; underhållning; sport- och idrottsaktiviteter; nöjespark. 42 Hotell; hotellbokningar; pensionat; pensionatsbokningar; andra login för semester och kortvarigt boende, upplåtande av campingplatser och servering av mat och dryck, restaurangverksamhet. 16 Papper och papp samt produkter därav, ej ingående i andra klasser; tryckalster; bokbinderimaterial; fotografier; pappershandelsvaror; bindemedel (klisterämnen) för pappersvaror och för hushåll; konstnärsutrustning; penslar, skrivmaskiner och kontorsförnödenheter (dock ej möbler), instruktions- och undervisningsmaterial (dock ej apparater); förpackningsmateriel av plast (ej ingående i andra klasser); spelkort; trycktyper; klichéer. 20 Möbler, speglar, tavelramar; varor, icke ingående i andra klasser, av trä, kork, vass, rotting, korg, horn, ben, elfenben, valfiskben, snäckskal, bärnsten, pärlemor, sjöskum eller av ersättningsmedel för dessa material eller av plast. 24 Vävnader och textila produkter, ej ingående i andra klasser; överkast för sängar och bord. 28 Spel och leksaker; gymnastik- och sportartiklar, ej ingående i andra klasser; julgransprydnader. Som jag förstår det, utan att vara expert, så har dom skyddat namnet "tomteland" inom dessa områden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Får komma på nått annat land till "min" gubbe. |
|||