FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Idag släpps .HEALTHCARE och .VET. Jag har bara förbokat en enda .HEALTHCARE och det kanske återspeglar min egna brist på engagemang beträffande dessa. Jag hade några till från början, men dessa höjdes priset på. Ni?
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Alla geo.vet var det premiumpris på likväl alla djur(s).vet så jag höll mig undan. Healthcare hade jag inte tid att titta på, ingen som tilltalade mig heller med andra ord. Bytt strategi så snarlika faller bort för min del. Nästa gigant för min del släpps om ett år. |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade tydligen förbokat en domän med lite coolhetsfaktor som kom in på kontot nyss.
kiss.army ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Grym! För er som eventuellt inte vet är det gruppen Kiss fanclub.
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Blir väl en snygg mailadress iaf! [email protected] ![]() Senast redigerad av erebos den 2014-10-22 klockan 20:37 |
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag är rejält nöjd med två av mina tre idag: - General.healthcare - Student.healthcare - Small.army Ps. Sålde min fjärde .XYZ idag. Firar med en Subway-sandwish. ![]()
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
Stängt ämne |
|
|