| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
En kund som inte vill betala är ingen kund. Svårare än så är det inte
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Read Only
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Om det är så att man ständigt kämpar med att gå runt så bör man nog se över sin verksamhet och affärsplan. Landar man återigen i det läget så kanske det är bättre att söka en anställning, åtminstone tillfälligt.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Read Only
|
Aj då, man vill ju inte sluta sådär hehe
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Read Only
|
Vill bara säga att "Skippa kunder helt som bråkar det minsta om pengar" är det bästa tipset man kan få
![]() Sedan ett år tillbaka så har jag bara struntat i kunder som nämner det mista om att saker är dyrt eller om de går att fixa ett bättre pris ![]() + Höjt min tim taxa Sjukt nog så har jag mer kunder nu än innan + bra kunder som vi alla vill ha. Tack för era tips grabbar |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|