FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Vi tar enbart 15% av den totala domänförsäljningen, så kontakta oss idag för att se vad vi kan värde din domännamn till!" Låter ju förtroendeingivande
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() När det gäller utskicken ber jag vår utvecklare kika på det direkt, åter tack för feedbacken! Senast redigerad av Frebjo den 2014-09-19 klockan 10:24 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag tog hem en domän på auktion i går, men det verkar inte som jag fått något meddelande eller mejl om detta. Jag läste nämligen att ett sådant skulle skickas ut per automatik.
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Säljaren måste först godkänna budet (och välja om dom vill acceptera det direkt eller gå till auktion) innan mailet skickas ut, du kan messa mig i ett PM så kollar jag status på domänen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag skickar.
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen stor sak kanske men man kan komma till kassan och betala för domänen usa.info som är inaktiv och inte går att regga.
...om man ska leta buggar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |