FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Alla tekniska system fallerar förr eller senare vid något tillfälle. Det får man helt enkelt räkna med. Som jag har sagt tusen gånger redan så gäller det att själv ALLTID ha backup på viktig data när det gäller hosting och att bevaka domäner man inte vill bli av med.
Jag försvarar inte Binero men det finns inget webbhotell som ersätter en domäns "verkliga" värde om den skulle gå förlorad.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har ersatt kunder för förlorade domäner. Hänt två gånger. Vid ett tillfälle betalade jag vad kunden ville ha. I det andra fallet köpte jag tillbaka en domän. I båda fallen var det aktiva siter, så kunden borde ha reagerat. Jag tog kostnaden ändå. I ena fallet var det femsiffrigt belopp! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så ändå rätt rimligt ersätta kund, skulle inte kalla det goodwill när man själv skapa problemet för kunden. Visst att kund borde reagerat men finns många orsaker till varför man kan missa det själv med. Och inte kunds ansvar se till man får betald tjänst. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|