FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hmm alla anrop både internt mot registrars samt mot kund är över ssl och produktion system ligger på underdomäner Efter inloggning så blir allt krypterat. Priset är förhandlingsbart. Vi vill ju att alla ska använda systemet men på någotvis måste vi tjäna pengar. Funktion har hitills vårt prioriterade . Hur vi prissätter får bli en förhandlingsak.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OK, stryker internetsrs.com direkt. Tack för din egenreklam, Lazat.
Hexonet.net verkar OK, känns gammalmodigt? Är det något vettigt att köra godaddy, namecheap eller någon av de där jättarna? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Några som jag hör väldigt mycket bra om är Uniregistry (https://uniregistry.com). De skall tydligen ha en riktigt användarvänlig kontrollpanel och struktur i allmänhet. Inte minst för kunder med stora domänportföljer. Tyvärr har jag ingen personlig erfarenhet.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Flera hundratusen" på utveckling men ni kör inte ens namnservrarna på er egen domän hos er själva utan hos wk.se? Samtidigt som ni marknadsför er med sloganen "full kontroll på dina domäner"? Skicka mig gärna en invite så kan jag utvärdera...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
En aktör som Loopia erbjuder inte ens att exportera AUTH codes i bulk. Gammalmodigt är väl något positiv, vem vill ha massa flashig design som laggar sönder? Eller Godaddy där du knappt kan köpa en domän för att du måste åka slalom förbi 27 erbjudanden innan du når sista köpknappen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har dessvärre ingen BULK-funktion för att generera auth codes i dagsläget, men vi kikar givetvis på möjligheten att kunna erbjuda detta genom Loopia Kundzon.
// Lina, Loopia AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En amatör som mej med många hundra domännamn har från att tidigare ha använt alla leverantörer gått över till loopia i de fall där det är möjligt.
Det har blivit det naturliga valet av nån anledning, är väl enklast att hantera för oss vanliga amatörer kanske? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Personligen tycker jag i alla fall att Loopia är en av de bättre helhetsleverantörerna för användare med få domäner/hemsidor men minusposterna blir väldigt tydliga för domainers/SEO-folk osv. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|