FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Se: https://www.citynetwork.se/webbhotell/varnish-cachning/
Du plockar lätt bort det om något blir galet med din specifika sajt. Generellt sett gör det mångas sidor klart snabbare. Finns lägen dock där man inte kan eller vill ha det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Får "Your request timed out. Please retry the request. " vartannat klick. Det kommer upp direkt och fungerar vid refresh. Brukar ju tyda på överbelastning normalt... för många kunder hos CN?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har fortfarande märkt av att Google Webmaster Tools rapporterar brutna länkar vid flera tillfällen som fungerar när man själv klickar på dom (då har det säkert redan rättats till.)
Nu kör jag shared hosting enviroment. Skulle tillförlitligheten på upptid öka om man valde att hyra en dedikerad server istället? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Dom var ju under DDos attack igår så skulle tro det berodde på det
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fortfarande nere eller?
Verkar inte alls komma fram och behöver köpa två stycken domäner idag. (helst närmaste timmen eller två) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Även om du vill köra med CN som webbhotell så går det utmärkt att registrera var som helst om det är brådskande.
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Enormt tålamod du har, skulle aldrig orka ha mina domäner hos ett företag som har problem såpass ofta som CN har. Förstår inte varför folk väljer CN från första början, det saknas ju lixom inte avskräckande exempel när det gäller CN.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|