FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Män 60%, kvinnor 40% Ålder: 19-25 år Vad är syftet med din tjänst? - syftet är att köpa en tjänst online som hjälper till med körkortet. känsla/intryck till din målgrupp? eeeh what? kanske att den tjänsten är billigare än konkurrenterna samt att de faktiskt väljer att KÖPA medlemskapet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Citat:
Ta bort fokus från priset, fokusera på att ge målgruppen en känsla av att med din tjänst så kommer målgruppen att klara körkortsprovet galant och utan problem. Låt din slogan ta bort fjärilarna i magen på din målgrupp. De flesta kunder vill köpa trygghet. Om du får fram ditt budskap att du kan tillhandahålla tryggheten att klara körkortsprovet så kommer du kunna ta mer betalt än konkurrenterna. Senast redigerad av Conny Westh den 2014-08-07 klockan 01:33 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|