FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Detta känns inte klockrent. Får nedan svar av mailservern när jag försöker kontakta infoo.se ang. uppsägning av abb.
Delivery has failed to these recipients or groups: [email protected] The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending this message later, or contact the recipient directly. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Försöker få kontakt med dem då de har skickat ut en betalningspåminnelse för en faktura som de skriftligen lovat att makulera i juni, för ett abonnemang som jag sa upp för ett år sedan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Isf, skriv på fakturan att du bestrider den och skickar till dom med REK eller liknande, funkar inte det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jo, det blir nästa steg. Blev som sagt lovat via mail i juni att de skulle makulera fakturan, vilket tydligen inte skedde då det damp ner en betalningspåminnelse idag istället.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|