FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Var inne snabbt bara! Överlag väldigt bra sida, när det kommer till i princip allting inom design och användarvänlighet. Det jag spontant ser är att rangornda de olika alternativen. Så man kanske får 3st bra alternativ. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Verkar bra! Dock gillar jag inte att man ska skriva in uppgifter till sin sida, jag ser heller inte att det står något om att uppgifterna inte sparas.
Andra saken är. Om jag vill ha ett nytt abonnemang och söker, så är jag inte ett dugg intresserad av abonnemang plus mobil, utan enbart abonnemang/kontantkortet. Men nu visar den enbart med mobil. Annars helt ok sida. Snabb och snygg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Och med detta så är säkerheten och användarens trygghet är vår högsta prioritet! Vår policy om datalagring återfinns på flera ställen, bland annat i avtalet i samband med inloggning. All kommunikation är krypterad med 256bit Verisign SSL Extended Validation, all känslig data som måste lagras är krypterat och kan inte låsas upp i annat än i felsökning av två administratörer tillsammans. Vi följer PuL och raderar all info efter vi hjälpt dig klart. I slutändan så kommer allting ner till att användaren måste lita på oss, vi har därför också en extern revision på att allting sköts som vi lovar. Tar åt oss att kanske vara tydligare med detta, är inte första gången någon har nämnt oro över detta. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|