FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Tror du att Spotify kommer bli uppköpta under 2014? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 33.33% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 66.67% |
Antal röster: 30. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror också iTunes Radio är ett allvarligt hot mot Spotify. För Spotifys del är väl samarbetet med Facebook bra, men det kommer ju inte räcka när det finns installerat direkt i luren eller på armbandet.
Spotify gör väl fortfarande förhållandevis lite pengar till antalet användare som jag förstått det. Där är Apple raka motsatsen, enorma pengar för antalet användare. Vidareutvecklar de det tillsynes påbörjade samarbetet med Microsoft (Bing sök i luren jag syftar på) så att iTunes Radio är native även i Windows Phone så är det endast i Android man "Behöver" spotify längre. By the way, är inte iTunes fortfarande större än Spotify på den globala kartan? Rent hypotetiskt från min sida, blir spännande att följa. Vill hellre Spotify lyckas då man är lite smygpatriotisk av sig, speciellt så här under nationaldagen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() För Apple att krossa Spotify krävs nog att de släpper en version av iTunes Radio för Android. (just my 2 c) ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Så tror skillnaden är väldigt mycket mindre i "köpvilliga kunder" än vad din graf visar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||