FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tja Wnare!
![]() Försöker hjälpa min mormor över telefon med hur man använder en ipad med skype, tänkte höra om någon av er vet ifall det finns en ipad-emulator som kan köra skype? (Då jag själv inte äger någon ipad.) Det skulle underlätta om jag åtminstone såg hur menyerna såg ut ![]() Tycker det är illa att man inte får installera VNC servrar på ipad/android-plattor utan root. Hon har försökt hålla upp den mot en spegel samtidigt som vi cammar men det är lite klumpigt :P lol. Tackar för svar! (Jag har en iphone och androidplatta tillgodo men antar att skypemenyerna inte alls ser likadana ut.) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ända alternativet verkar vara att jailbreaka Ipaden och installera VNC servern Veency.
Tack iallafall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Teamviewer finns till ipad osv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Spirre: Teamviewer som finns till Ipad är inte den teamviewer som vi vet
![]() Det är en version där man ansluter till ipaden (dvs tvärtom) sedan så skickar man förfrågan om skärmdump och den som håller i ipaden ska trycka på home+off-knapparna för att den andra parten ska få se en BILD... bläää Ja visst, teamviewer har försökt så gott de kan att komma förbi alla apple-lås men tycker inte det är någon bra eller smidig lösning dem lyckats med :P mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Edit: Har själv aldrig använt den, kör den genom Sandboxie för att vara på den säkra sidan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|