![]() |
IOS Emulator på PC/MAC ?
Tja Wnare! :)
Försöker hjälpa min mormor över telefon med hur man använder en ipad med skype, tänkte höra om någon av er vet ifall det finns en ipad-emulator som kan köra skype? (Då jag själv inte äger någon ipad.) Det skulle underlätta om jag åtminstone såg hur menyerna såg ut :). Tycker det är illa att man inte får installera VNC servrar på ipad/android-plattor utan root. Hon har försökt hålla upp den mot en spegel samtidigt som vi cammar men det är lite klumpigt :P lol. Tackar för svar! (Jag har en iphone och androidplatta tillgodo men antar att skypemenyerna inte alls ser likadana ut.) |
Ända alternativet verkar vara att jailbreaka Ipaden och installera VNC servern Veency.
Tack iallafall. |
Teamviewer finns till ipad osv.
|
Spirre: Teamviewer som finns till Ipad är inte den teamviewer som vi vet ;)
Det är en version där man ansluter till ipaden (dvs tvärtom) sedan så skickar man förfrågan om skärmdump och den som håller i ipaden ska trycka på home+off-knapparna för att den andra parten ska få se en BILD... bläää Ja visst, teamviewer har försökt så gott de kan att komma förbi alla apple-lås men tycker inte det är någon bra eller smidig lösning dem lyckats med :P mvh |
Citat:
Edit: Har själv aldrig använt den, kör den genom Sandboxie för att vara på den säkra sidan :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson