FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det flera faktorer inblandade, några handlar bla om prissättningen på produkterna. Det bästa är att du kontaktar företaget och frågar dem direkt. Säger dem ok så skriver du ett avtal med dem. Utan avtal så skulle jag inte våga göra något...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
menar du att lagarna skulle se annorlunda ut beroende på ts prissättning? kan du ge mer info?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Min fråga gällde mer namnet på sajten, eftersom man använder sig utav brand recognition i domänet. Jag tror knappast att vem som helst kan slå upp en butik på stan och kalla den för GUCCI och bara sälja GUCCI väskor i den fysiska butiken. Frågan är bara hur det funkar med såna rättigheter på nätet. får man köpa guccibags.com och börja sälja original GUCCI väskor (från grossister)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Så här har Gucci behandlat motsvarande ärende tidigare (OBS! .DOC): http://www.wipo.int/amc/en/domains/d...d2013-0603.doc
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-05-22 klockan 11:01 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|