FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Folk handlar som tokar den dagen tydligen. Låter helt tokigt ändå iofs.... |
|||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
.CHRISTMAS och framförallt .HOLIDAY och .SHOPPING fyller väl i så fall en bredare (läs: vettigare) funktion?!
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Några .guide-försäljningar att rapportera om? Ligger 285 st .guide på Sedo men de har inga bud och ingen trafik :O
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jaha,
Dags för två schyssta domäner då som omväxling. .NYC och .CITY. Jag har förbokat tolv stycken av den sistnämnda. Tyvärr verkar de vilja ha bisarra belopp för alla Storstäder.CITY så jag har bara en sådan förbokad. .NYC blir nog en smärre succé, men det är ju också väntat.
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Tunis.city , Mombasa.city , Laspalmas.city Plus: Webdesign.city , Deli.city , Huge.city , Dead.city Just "Webdesign" är jag grymt nöjd med. Väldigt märkligt (men trevligt) att den fanns kvar även en timme efter de kom i GA.
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
New gTLD launch calendar for October Wednesday October 8 (GoLive): .attorney .city .lawyer .nyc Wednesday October 15 (GoLive): .soy Sunday October 19 (3-day Landrush): .airforce .army .healthcare .navy .vet Wednesday October 22 (GoLive): .airforce .army .healthcare .navyB available at Gandi .vet |
|||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Stängt ämne |
|